САЦЫЯЛЬНЫЯ СЕТКІ ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ РЭАЛІЗАЦЫІ ТЭЛЕВІЗІЙНАЙ КАМУНІКАЦЫІ

УДК 070:654.197:004.738.5(476)

  • Хмель Лізавета Раманаўна – старшы выкладчык кафедры тэлебачання і радыёвяшчання. Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт (220004, г. Мінск, вул. Кальварыйская, 9, Рэспубліка Беларусь). E-mail: elizaveta_chmel@mail.ru

Ключевые слова: тэлеканал, сацыяльныя сеткі, інтэрактыўнасць, тэлевізійная камунікацыя, тэлеглядач, каментарый.

Для цитирования: Хмель, Л. Р. Сацыяльныя сеткі як платформа для рэалізацыі тэлевізійнай камунікацыі / Л. Р. Хмель // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. - Минск : БГТУ, 2020. - № 2 (237). - С. 104-110. - Бібліягр.: 6 назв.

Аннотация

У артыкуле аналізуецца дзейнасць айчынных тэлевізійных каналаў у сацыяльных сетках. Аўтар даследуе акаўнты рэспубліканскіх тэлевізійных медыя, такіх як «АНТ», «Беларусь 1», «СТБ», іх кантэнт і тэхналогіі камунікацый з тэлегледачамі. Вызначаюцца спосабы ўстанаўлення інтэрактыўнасці з адрасатам як на асабістых старонках тэлеканалаў, так і ў акаўнтах асобных тэлепраграм, прыводзіцца класіфікацыя карыстальніцкіх паведамленняў. Аргументуецца, што камунікацыя тэлевізійных каналаў у сацыяльных сетках носіць пераважна суб’ект-аб’ектны характар, інтэрактыўнасць слаба актывізавана.

Список литературы

  1. Самусевіч В. М. Камунікатыўныя кампетэнцыі журналіста ў лічбавую эпоху // Слова ў кантэксце часу: матэрыялы IV Міжнар. навук.-прак. канф., прысвеч. 90-годдзю з дня нараджэння д-ра філал. навук праф. А. І. Наркевіча, Мінск, 14–15 сак. 2019 г. / Беларус. дзярж. ун-т; рэдкал.: В. М. Самусевіч [і інш.]. Мінск: БДУ, 2019. С. 294–297.
  2. Басава Г. І. Міжкультурная камунікацыя ў сучаснай інфармацыйнай прасторы і яе роля ў падрыхтоўцы спецыяліста // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. 2019. № 2. С. 51–56.
  3. Карлюкевіч А. М. Удзельнікам XIX Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі «Журналістыка-2017: стан, праблемы і перспектывы» // Журналістыка-2017: стан, праблемы і перспектывы: матэрыялы 19-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 16–17 ліст. 2017 г. / БДУ, Інстытут журналістыкі; рэдкал.: С. В. Дубовік і [інш.]. Вып. 19. Мінск: БДУ, 2017. С. 3.
  4. Беликова Д. А., Шапошникова Н. Е. Instagram как эффективный канал коммуникации [Электронный источник] // Институт управления и социально-экономического развития: сайт. URL: http://iupr.ru/domains_data/files/zurnal_24/Belikova.A.pdf. (дата обращения: 03.05.2019).
  5. Степанов В. А. Социальные медиа как канал дистрибуции контента для белорусских СМИ // Журн. Белорус. гос. ун-та. Журналистика. Педагогика. 2017. № 1. С. 100–105.
  6. Кулажко С. А. Жанры сетевого общения // Медиалингвистика в терминах и понятиях: словарь-справочник; под ред. Л. Р. Дускаевой. М.: ФЛИНТА, 2018. С. 370–373.
Поступила 13.07.2020