СТОРЫТЭЛІНГ ЯК З’ЯВА СУЧАСНЫХ МЕДЫЯ
УДК 316.77:659.44
Ключевые слова: сторытэлінг, маркетынг, журналістыка, трансмедыйны сторытэлінг, кросмедыйны сторытэлінг.
Для цитирования: Круковіч, І. В. Сторытэлінг як з’ява сучасных медыя / І. В. Круковіч // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. - Минск : БГТУ, 2020. - № 1 (231). - С. 33-36.
Аннотация
У артыкуле была разгледжана з’ява сторытэлінгу ў сферы сучаснай журналістыкі. Апісваюцца структурная і змястоўная спецыфікі мультымедыйных гісторый. Прааналізаваны асноўныя віды сторытэлінгу, такія як вусны, пісьмовы і лічбавы сторытэлінг. У сваю чаргу лічбавы сторытэлінг падзяляецца на кросмедыйны і трансмедыйны. Таксама разглядаюцца асаблівасці стварэння гісторыі, яе складнікаў, кампаноўкі такім чынам, каб данесці асноўную ідэю да аўдыторыі як на рацыянальным, так і на эмацыйным узроўнях. У артыкуле сістэматызаваныасноўныя вызначэнніжанру «сторытэлінг» і выяўленыяго асноўныяфункцыянальныя характарыстыкі. Дадзена азначэнне тэрміна «сторытэлінг». Разгледжаны функцыі сторытэлінгу ў сферы маркетынгу і журналістыкі.
Список литературы
- Варакин В. С. Сторителлинг как инструмент информационного моделирования социальной действительности // Социальная миссия журналистики: реалии и прогнозы: материалы межвуз. науч.-практ. конф. Архангельск, 6–7 дек. 2013 г. / Север. федер. им. М. В. Ломоносова. Архангельск, 2014. С. 92–99.
- Алгави Л. О., Аль-Ханаки Д. А-Н. Линейный и нелинейный нарратив в новостной журналистике // Горизонты мировой журналистики: история и современность: сб. науч. ст. / Рос. ун-т дружбы народов; отв. ред. Е. В. Мартыненко. М., 2015. С. 12–18.
- Самарцев О. Р. Творческая деятельность журналиста: очерки теории и практики. М.: Академ. проект, 2009. 526 c.
- Тодорова О. В. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент // Современные проблемы науки и образования [Электронный ресурс]. URL: http://elibrary.ru/item.asp?id=22285947 (дата обращения: 20.10.2020).